söndag 9 januari 2011

Vår!!!

I morse stod jag med morgonrock och pälstofflor (så kallt är det inne) och tittade ut genom fönstret. Det var lite sol-dis så jag tänkte att det nog var kallt ut och funderade allvarligt på om jag skulle stanna inne.
Som tur var hade jag en räkning att betala på Nordic club så jag gav mig iväg.

Vilken tur!!! Det var så härligt, 27 grader!!!! Tänk när det är 27 grader hemma, då tycker vi att det är en riktigt varm dag,eller hur!!! (Det är ca 10-12 grader på nätterna)

Väl framme på klubben så träffade jag Emma och Alexandra och de låg i bikini vid polen. Den hade jag inte haft en tanke på att ta med ( i denna kylan:) Det var bara att slå sig ner i en solstol med kläderna på och njuta av en dubbel espresso och trevligt sällskap. En sen lunch blev det också innan det var tid att gå hem.

Idag hade jag också bestämt mig för att utöva någon typ av fysisk aktivitet, inte bara gå fram och tillbaka till klubben som tar 10 minuter. Så det var bara på med träningskläder, inte sådana där vanliga utan lösa byxor och en ännu lösare tröja så att inget syns. Tyckte inte jag lyckades tillräckligt så jag tog en tunn scarfs också. Men den ångrade jag sen, den bara åkte omkring.
Jag gick till parken och tog några varv, mest snabb promenad och lite spring. Om ni visste vilka fina blommor det hade kommit upp i trädgårdelen. Det var riktigt vår! Det är annat än det är hemma efter vad jag förstår!!

Förresten Monica, så har jag gjort mitt första kort! Det är lite för puttinuttigt, vet inte hur det blev så. Jag måste träna mer. Så måste jag ha text av något slag men en sak i taget. Jag lägger ut det här så får du se det i alla fall. Skärmaskinen är ju jättebra!! Vad lyxigt det kändes och tejpen ja, den klarar man sig inte utan:) Tack för detta!!! kram

1 kommentar:

  1. Blev ju jättefint!!!
    Sa ju att man inte kan leva utan Biltemas dubbelhäftande tejp =)
    Finns texter att hita bland bloggarn i länken du fick. Fast det är ju enkelt att fix via datorn också. Finns massa kul gratis-typsnitt. Hojta om du vill ha länkar!!

    Kram <3

    SvaraRadera