onsdag 19 januari 2011

Julia är här!!!

Det är så härligt att hon är tillbaka. Jag klarar mig fint men det är så mysigt att hon är här:)
Hon tyckte att det var bra kallt när hon kom och vi satte in värmefläkten i hennes rum så hon kunde sova gott. Och sova har hon gjort, men nu ser jag tydliga tecken på att hon börjar vakna till. Hon har varit och köpt henna färg för tatueringar och en jättefin bukett med blommor som vi har på matbordet! Några filmer blev det också så nu har vi att göra!!


Hon hade också gjort en jättefin henna tatuering på foten när jag kom hem, men färgen lossnar när den torkar. Det är jättesynd men imorgon får hon gå tillbaka till affären och visa!

Vi åt lunch hemma idag och då tog vi kaffe på maten och vars en god kakan (det skulle jag ju inte). Och så löste vi ett korsord ihop, Det är de stunderna av mys som man lever länge på!

Nu ska vi hem till Wiklunds innan vi ska ut och äta. Vi har inte bestämt var det blir någonstans ännu men Kamal, vår chaufför tyckte att det skulle vara nära, troligtvis eftersom det är hans pass ikväll,hm...... Vi får se :)

2 kommentarer: