onsdag 16 mars 2011

Fira

Idag är jag ledig för i Bangladesh är det nationell helgdag och vi firar Bangabandhu´s 91th birth anniversary. Och jag firar att Julia klarade sin första tenta i Svensk formgivning med GLANS!!! Jag är så glad och jag kan säga att Julia strålar värre än solen, och det vill inte säga lite här!
Så här såg det ut när Julia gjorde tentan på Bali.

Sitter nu och väntar på att någon ska komma för att inspektera sviterna efter min lilla brand igår kväll. Uttom, min kock, ringde mig tjugo i sju igår kväll och sade mer ord än han använt på ett halvår och jag kunde förstå - brand- släckt och el. När vi kom hem så såg jag att elskåpet, där propparna är, hade brunnit och alla dörrar och fläktar var öppna. Lite småläskigt var det att lägga sig men det gick fint, kollade brandsläckaren en extra gång:)

När det är kollat och klart ska jag träffa en inköpare som är här. Hon skulle ha åkt till Hongkong i morse men har bokat om sin resa och åker hem istället. Det är bättre att ta det säkra före det osäkra med tanke på vad som hänt i Japan. Så nu har hon en extra dag här. Tänkte vi ska kolla om det är öppet på skönhetssalongerna Nelos eller La Femme för lite hårmassage "threading". Threading = noppa ögon brynen med en tråd.

Hoppas ni har det gott där hemma! Förstår att våren är på väg:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar